söndag 15 april 2012

Tjenareeeeeeeeeeeee ! Ber om ursäkt att Julia och jag har ike bloggat ,men vi har haft påsklov så har totalt glömt :/ Men vi har iallafall haft en toppen vecka ,och igår den 14/4 så va Julia och jag på Palace i kalmar och kollade på min favorit Lazeeeeee :D Han va hur bra som hälst kommer en bild på oss senare !!!!
Men nu en recept alla Santa


En liten sallad passa bra om man vill va lite nyttig ibland eller om man helt enkelt inte är så hungrig :)
Ingredienser: Sallad ( du kan ha vilken sallad du vill jag hade lite blandat de jag tycker är gotti :))
                       Tomater 2 eller 1 bero på hur mkt man vill ha
                       Rädisor några st
                       Vattenmelon
                       Lite räkor
                       Fetaost
                       1st äpple
                      Och dressing ,jag hade nån Italiensk dressing ,men du kan ju ta det du tycker .
                      Och om du vill göra salladen lite mättande kan du lyxa till med vitlöksbröd :)








              
Ni som har haft påsklov ,hoppas ni har haft en toppen lov ,som Jullan ocj har haft :D
Pussssssss på er/ Santa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar